onsdag 31 december 2008

BAMBI on ICE


Maan! Jag är så chok dålig på att va sjuk! Alltså apotekstanten lura på mej grejer för 270 spänn och inte ens det minsta liten bit frisk blev jag. Har noll gemensamt med folk som säger det är skönt o ha feber o grejer, man kan va hemma... chilla... kolla TV... få soppa på sängen. MaaaaH! Jag kryper ur skinnet! Lugn o ro är det värsta jag vet... typ. Idag jag har bestämt jag ska bli frisk! I AM ALIVE AND HEALTHY AND VIBRANTE AND MOTIVATED! Jag råka lova M att vi skulle åka skridskor idag i Kungsan... Skridskor? Jag kan inte åka skridskor. Vad har jag gjort. Anyway, det kanske är en bra grej. Behöver komma ut lite liksom. Och kanske nån lämplig o stark person plåstrar om mej när jag har ramlat o slagit mej. Ska säga åt M att bjuda med nån sån. Nu har jag iallafall i min tråkdesperation sett ALLA filmer med Will Ferrell (don't ask), alla Ugly Betty avsnitt, alla Heroes avsnitt, alla Lost avsnitt --> hjärnan har blivit mos, jag har dagisbarn-sår på överläppen och nässprayen är slut! Dags att bli FRIIIISSKK och komma ut till mitt liv igen. NU ska jag väcka pappsen och göra frukost till han. Eller omvänt.

1 kommentar:

Anonym sa...

det va jaaag som ramlade på isen!!! och du som aldrig ville sluta!!