tisdag 23 december 2008

Till tomten...

Min önskelista

Nr1. Ett eget berg av pengar
Nr2. French Connection Knickie Coat, Svart
Nr3. En städerska och en robotdammsugare
Nr4. CalvinKlein Beach Ring: Silver, Onyx, Ebony och DIAMANT, från en snygging
Nr5. Soap and Glory: Mighty Mouth Plumbing kit och Flake Away Body Scrub och Righteous Body Butter
Nr6. Ett hus med pool, där jag och åtta av mina vänner kan bo
Nr7. Shiseido – The Skin care
Nr8. Skjuts till jobbet varje dag i en BMW 1-s 2008, silver, cab
Nr9. En hund som kan rasta sej själv, och inte luktar hund
Nr10. Vita tänder
Nr11. Fossil Watch, Silver Black Wood Dial eller Dolce&Gabbana Donna Watch, Silver
Nr12. Sony Ericsson s500i, Vit, med wireless hörlurar och speakers
Nr13. En semesterresa till en paradis Ö
Nr14. Livs-supply av Reeses Buttercups
Nr15. En magisk smoothie-maskin som kan göra vilken fruktsmothie som helst, när som helst
Nr16. En slimline Bibel, svart och silver
Nr17. Depeche Stövlar, Svart skinn
Nr18. En Coca Cola fontän
Nr19. DolceGabbana Hobo Handbag Dark Coffee
Nr20. Diesel Fuel for Life Parfym
Nr21. Marc Jacobs Evening Rana Pouch, Svart med Gold frog

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja det var ungefär VÄRLDENS BÄSTA önskelista må jag säga...

Maja sa...

Pax för en plats i din fetavilla.

Anonym sa...

hahaha hjääääälp hurmkt fick du av det dära då? :D slim bibeln hihihi

Sarah sa...

haha! jag fick nr 16 och nr 20 :)