måndag 13 juli 2009

BYGGA BYGGA BYGGA!!

BACK IN DA CITY... packar upp väskan i min fortfarande lite ekande lägenhet, lite blekare än jag hoppats, kollar lite halvhjärtat på Beck... Skööönt o va hemma faktiskt.
För det betyder att jag snart, ska bara sova lite först, kan ÅKA O KOLLA HUR DET GÅR MED BYGGET!!
Våran (SOS Church, kolla här http://www.missionsos.org/) monster perfekta lokal på Kungsholmen håller sakta på att förvandlas från dammigt industri betong garage till supernajs modern kyrka med största trivselfaktor.
Imorgon ska jag dit... tänk att Pidde, Tommy o dom andra låter mej bygga. Jag som typ var portad från träslöjden. Kanske tom får snickra lite på mitt framtida kontor :) Eller måla... Eller stapla nåt... eller fixa fika. Vad som helst bara jag får va med lite. Men vet ni, jag är helt säker på att jag skulle förvandlas till proffskyrkbyggare om jag hade en sån här.

Toodilooo! See U at the bygge imorgon!

Inga kommentarer: