fredag 11 september 2009

bloggen och jag lever!

NEJ, jag har inte drabbats av den ofrånkomliga bloggtorkan :-)

Veckorna bakom har varit faboulusly intensiva och fantastiska. Bibelskolan har brakat igång, vilken klass, vilka goa människor, de nya lokalerna med SOS Church ska börja funka, arbetas och levas in.
Första fantastiskt möte i söndags, det Gud tänker med SOS Church håller på att ta form! Välkommen på söndag kl 16 om du inte varit här än!
Mitt kontor ser just nu lite ut som ett övergivet databutikslager, flyttkartongskatastrof med en touch av pynt och försök till trivsamhet och organisation. Hur ser det ut tänker du nu? Ja... iallafall! Idag är min lyckodag.
Martina och Pidde kommer i em och hjälper mej installera datorer, skruva hyllor och sånt som man måste ha dataexpertis, skruvmejsel och kallt huvud för. Inget som jag äger speciellt mycket av :-) Dom äger mer kompetens och hjärta än McGyver, Wonder Woman och Obama tillsammans.
Martina tack för att du finns! Du är min förebild i Gudsliv, engagemang i människor, överlåtelse och arbetsglädje!

Inga kommentarer: