måndag 26 april 2010

Superlike


Jag har världens bästa människor omkring mej och Maja är i Sverige!! Idag: Isaan-käk på Sthlms bästa Thaiställe, Nhus. Must go! Jag grät av lycka när Som Tam, Satay Gai, Pad Thai, Kao Neaw o lite annat radades upp framför mitt hungriga ansikte. Att jag dessutom hade världens trevligaste sällskap var crazy perfect! Hellre oxfilé tillsammans än gröt ensam, det är min livsfilosofi. Efter jordens troligtvis godaste käk, bjussa Calle på jordgubbar o Waynes på favvokaffet, specialkardemummakryddat av Majsan, på solig konserthustrappa på hötorget. Sån vardagslyx! Tänk att jag hann prata bort några timmar på kontoret också :) Jag är så stolt över ledarskolans klass i år, dom är pratiga, uppmuntrande, glada, disciplinerade, hårt arbetande, hungriga, Jesusälskande, supergoa, ansvarstagande, drivna och fantastiska! Jag är eran cheerleader nr 1! Go, go, go!

Posted by ShoZu

Inga kommentarer: