måndag 22 juni 2009

mitt liv i statistik


Jag har levt i 10638 dagar vilket är lika mycket som 255312 timmar.

Jag har bott på 20 olika ställen, i 4 städer, i 2 länder. 14 av ställena ligger i Stockholm.

Jag har rest utomlands 35 gånger till 17 olika länder på 4 kontinter. Vilket betyder att jag besökt ca 9% av världens alla länder.

Jag har delat boende med 53 olika personer. Varav 4 är mina familjemedlemmar, 5 st främlingar och resten, alltså 44 personer mina vänner.

Jag har bott ensam i sammanlagt tre månader och två veckor. Det är mindre än 0,01% av mitt liv.

Jag har haft 21 olika arbetsplatser på 9 år... och som mest 4 jobb samtidigt.



Kanske därför jag känner mej så rik. Livet är härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woahaha vilket liv! Snygg statestik

Anonym sa...

Ha ha, vad rolig du är Sarah! Lots of love, Martina