onsdag 19 augusti 2009

glad, trött och glad

Det är kväll den nittonde augusti år tvåtusennio.


Är trött så ögonen rullar och ser sågar och maskeringstejp framför mej när jag blundar.


Luften i lungorna är nog tjugofem procent damm.


Men hjälp vad glad jag är.


Denna veckan har varit ungefär samma varje dag.


Mail, telefonsamtal, skriva ut, posta brev, o massa andra förberedelser på förmiddagen. (ansökningarna till bibelskolan fortsätter att komma in. vilken klass det blir i år! känner redan att jag gillar dom varenda en!)


Bygga (i mitt fall springa runt o göra lite smågrejer överallt där det behövs eftersom jag inte direkt är en stjärna på att bära tunga grejer eller lägga golv o sånt) på SOS Church på eftermiddag och kväll.


Mera mail, mera skriva på seeen seeeen kväll.


Sen stupa i säng. med största fnisset på insidan. För att jag jobbar (ganska iallafall) hårt och drömmer stort och är älskad av Gud.


Nu ska jag chatta med Ida. Godnatt världen.




Dedicated to Ida....

Inga kommentarer: