lördag 15 augusti 2009

I am in LOVE

Är trött och lycklig efter en lååång dag...

Åkt hysterisk och mycket spontan roadtrip Arlanda -->Trelleborg --> STHLM.
Skrattat mycket med Katrine, vilka stories! Vilken livsnjutare! Vilken racerförare!

Hann in till SOS CHURCH-bygget och målade en vägg vit, och hela mej, mina skinnstövlar, mitt hår. Jag är verkligen dålig på att måla, men det va så kul! Jättemycket härligt proffsbyggarfolk där idag! Gamla och nya friends, nyfikna på bibelskolan osv. (Förresten finns det fortfarande tid att söka, du som längtar efter ett liv som GUDS ÄVENTYRARE - kolla här - http://www.sosmissionsbibelskola.com/)

Julia tyckte att jag passade som möbelbärare, tjejer kan, så det blev en snabb hundrakilosmöbelbärartur till IKEA, där min största behållning såklart va läsk för 7 spänn - GRATIS PÅFYLLNING!! Åå jag älskar läsk! Och jag träffade ELVIRA + fick lite tatueringstips av hennes vän Joel.

Skivan som Julia och gänget spelat in är KLAR!
Å den är verkligen fab! Julia har en av dom vackraste röster jag vet, och största hjärtat som pumpar i musiken som smälter dej, utmanar dej, taggar dej och rustar dej!!

Releasekonsert på Nalen den 30e Aug kl16! Do not miss out! Tror det finns en liten tjuvlyssnarlåt på http://www.missionsos.org/

Tog sen en sväng till UNG08 i kungsan... tillsammans med 70.000 personer sa dom!!! Sthlms kids är fantastiska, vackra, fulla av nyfikenhet och livskraft... Men många är så lost och behöver Jesus så mycket. Dom har flyttat in i mitt hjärta allihop ikväll.

Fastnade sen i hysterisk bilkö STHLM by night.
Jag är bra på att åka bil.

I'm in love... with Jesus, livet och framtiden!



Okej en liten sneakpeak... Omslaget på Festivalskivan!


1 kommentar:

lindazuniga sa...

ååå vad jag åsså vill sitta i den där bilen med dej!!! äska dej!