fredag 19 mars 2010

Tänk...


Om jag hade ägt en Iphone. Då skulle jag kunnat:
-läsa morgontidningen medans jag väntar här på min skjuts, eller vouge kanske
-uppdatera min blog whenever
-uppdatera min blog utan att d tar hundra år att peta in alla bokstäver
-va så sykt effektiv på bussen, läsa mailen o sånt
-lyssna PÅ VILKEN MUSIK jag vill i spotify
-rita en liten bild, som 3åriga tjejen på pendeln nyss, en gubbe m ett öga gjorde hon, pappan jättestolt
-kolla kartor istället för att alltid gå hej vilse hela tiden
-spela fågel som jagar stjärnor spelet
-jämföra apps m annelie som vi värsta prylkillar
-leta rätt på närmaste mcdonalds på en sekund
-ringa någon ibland
-bli king of sms.ande
-ta kort på chefen o lägga till dinosaurie som jagar han
-alltid alltid ha koll på busstiderna
-äga en kalender
-ha hela bibeln i fickan
-kolla youtube när jag har tråkigt
-o säkert hundra andra saker som jag inte ens vet om

Posted by ShoZu

1 kommentar:

Annelie Persson sa...

Ja tänk... den som ändå hade en Iphone!!